Svetainės priežiūros ir plėtros kaina priklauso nuo daugelio faktorių, tarp kurių patys svarbiausi:

  • interneto svetainės apimtis;
  • raktažodžių kiekis;
  • tinklapio turinio valdymo sistema (TVS);
  • nuolatinių atnaujinimų apimtis;
  • konkurencinė aplinka.

Žr. daugiau: 2023 m. Ypatingas paslaugų paketas už ypatingą kainą!

Tinklapių administravimas - kokia yra minimali kaina?

Labiausiai SEO kaina įtakojama raktinių žodžių kiekio ir konkurencinės aplinkos. Minimali svetainės kompleksinės priežiūros ir plėtros (įskaitant SEO paslaugas) kaina Lietuvoje 2023 m. yra 200 eurų. Maksimali viso paslaugų paketo kaina siekia 1000 eurų.

O jeigu klientas turi 2 ar daugiau svetainių?

Klientui turint kelias svetaines jų bendras aptarnavimas 95% atvejų bus pigesnis, negu kiekvienos atskirai. Šiuo atveju svetainių administravimo kaina dažniausiai yra apie 300-350 eurų per mėnesį.

SEO paslaugų kainodara, koks būtų SEO biudžetas turiniui ir nuorodoms?

Šiuo metu dažniausiai 80% ir 20%, o jeigu SEO biudžetas neviršija 300 eurų - 100% / 0%.

Kaip atsiskaitoma už svetainės administravimo paslaugas?

Svetainės priežiūros paslaugų apmokėjimas gali būti vykdomas arba kas mėnesį, arba už tam tikrą laikotarpį. Apskritai, mes laikomės gana lankstaus požiūrio apmokėjimo variantų atžvilgiu.

Prašome Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., kad gautumėte nemokamą konsultaciją dėl kompleksinės jūsų svetainės priežiūros galimybės.

svetaines iskelimas

Plačiau: ką dar reikia žinoti apie sverainės administravimą

Mašininis mokymasis ir paieškos algoritmų kūrimas pastaruoju metu tapo labai glaudžiai susiję. Šis metodas kiek įmanoma stengiasi padėti vartotojui rasti rezultatą, kuris geriausiai atitinka jo užklausą. Siekdami geriau suprasti vartotojus, Google kūrėjai nuolat dirba šia kryptimi ir diegia dirbtinio intelekto galimybes, kad pagerintų pateikimo rezultatus. Pavyzdžiui, paieškoje įvedate žodį „automobilių remontas“, o paieškos rezultate bus rodomos artimiausios dirbtuvės. Taip veikia vietinis optimizavimas, kuris yra labai svarbi svetainės administravimo paslaugų dalis.

Šiandien Google paieškos variklis turi algoritmus ir filtrus, kurie tikrina, ar svetainės atitinka rekomendacijas. Tie tinklapiai, kurie pažeidė rekomendacijas, automatiškai išbraukiami rezultatuose, o kartais jie yra visiškai užblokuoti paieškos sistemoje.

Yra mažiausiai šimtas Google filtrų, tarp jų:

  • Nuorodų kiekio didinimo greitis. Paieškos sistema gali užfiksuoti spartų (nenatūralų) nuorodų į tam tikrą svetainę kiekio padidėjimą. Tokiu atveju svetainė gali būti pažeminta arba net išbraukta iš paieškos sistemos. Todėl nuorodų kiekis turėtų augti palaipsniui – Google tai atrodys natūraliau. Svarbu ir tai, kad be nuorodų skaičiaus padidėjimo, vienas iš svarbių faktorių norint svetainę pakelti į Google viršūnę yra nuorodų kokybė.
  • Pasikartojantis turinys. Kasdien didėjant turinio kiekiui internete, Google bando nustatyti kiekvieno naujo teksto unikalumą. Jei svetainė pagaunama plagijuojant, jos įvertinimas sumažinamas. Remiantis naujomis SEO tendencijomis, turinys turėtų būti ne tik unikalus, bet ir profesionalus. Todėl, prieš rašant straipsniuką apie „kažką“, rekomenduojama kuo giliau susipažinti su tema, kitaip galima nepasiekti norimų rezultatų.
  • „Smėlio dėžė“. Filtras, kuris neleidžia naujoms svetainėms greitai pakilti reitinge. Tokiu būdu Google į TOPą nekelia ką tik pasirodžiusių ar nekokybiškų interneto puslapių. Norint kovoti dėl aukšto dažnio užklausų, reikės mažiausiai šešis mėnesius akcentuoti žemo ir vidutinio dažnio užklausas. Be to, domenas turi įgyti savo reitingą, o svetainė turi būti kelis kartus indeksuojama.

Dauguma filtrų yra žinomi SEO specialistams, todėl jiems kur kas paprasčiau susikurti svetainės administravimo ir iškėlimo strategiją. Kuo greičiau bus atlikti pakeitimai interneto puslapyje, tuo greičiau jis pradės kilti Google TOP’e.

Interneto puslapio administravimas ir SEO paslaugos

Vidinio SEO optimizavimo kokybė vaidina ypatingą vaidmenį svetainės priežiūroje. Remiantis SEO audito rezultatais, įvertinama visa vidinio optimizavimo darbų apimtis, kuri apima:

Meta žymių optimizavimas

  • Title — puslapio pavadinimo meta žyma. Ji turi tiesioginės įtakos svetainių reitingavimui. Pavadinimo ilgis neturi viršyti 70 simbolių. Pavadinimas turi būti kuo įdomesnis, informatyvesnis ir jame turi būti pagrindinė užklausa, kuriai puslapis optimizuotas. Jokiu būdu svetainės iškėlimas Google nebus veiksmingas, jei pavadinimas neatitiks visų reikalavimų.
  • Aprašymas – puslapio aprašo meta žyma. Tai turi įtakos vartotojų elgesio veiksniui. Aprašymas gali būti iki 270 simbolių ilgio. Apraše gali būti ne tik tekstas, kuriame atsižvelgiama į raktinius žodžius, bet ir raginimai veikti, nurodymai kaip galima susisiekti (telefono numeris, adresas ir pan.). Tokiu būdu galima išsiskirti ir paskatinti spustelėjimą į svetainę. Verta atsižvelgti į tai, kad ne tik Google paieškos sistemos, bet ir vartotojai atkreipia dėmesį į aprašo turinį. Todėl svarbu juos pirmiausia rašyti vartotojams.

Žymių optimizavimas

  • Alt yra alternatyvaus vaizdų aprašymo svetainėje žyma, kurioje turi būti raktažodis, siekiant pagerinti svetainės matomumą Google. Kiekviena nuotrauka ar kito tipo vaizdas turi būti su užrašu. Kaip „Alt“ žyma veikia? 2023 m. raktinių žodžių paieškos vis dažniau atliekamos naudojant vaizdus. Tokiu būdu, naudojat raktažodžius Alt žymėje, galima geriau optimizuoti interneto puslapį.
  • H2, H3 – skyrių ir poskyrių antraščių žymės, kurios gali būti naudojamos tekstui struktūrizuoti. Kaip H2 ir H3 žymės veikia svetainės matomumo Google kokybę? Naudojant šias žymes galima aiškiai suformuoti savo turinį svetainėje, taip pat padeti paieškos sistemoms suprasti prioritetą ir sutelkti dėmesį į antraštes.
  • Kursyvas / paryškintas – žymės, leidžiančios tekste pabrėžti žodžius ir frazes. Gana paplitęs būdas atkreipti dėmesį ir tuo pačiu reklamuoti svetainę Google. Tačiau jis turi savo privalumus ir trūkumus. Kursyvo / pusjuodžio šrifto naudojimo puslapiui optimizuoti ir bendrai reklamuoti svetainę Google privalumai: sutelkti dėmesį į pagrindines ir svarbias detales, kurias norėtųsi perteikti klientams; aiškiau suformuoti tekstą, kad vartotojas geriau suvoktų apie ką jis. Kursyvo / pusjuodžio šrifto naudojimo puslapiui optimizuoti ir bendrai reklamuojant svetainę trūkumai: per didelis žymių naudojimas sukelia klaidinimą svetainėje ir atitinkamai didėja atmetimo rodiklis, o tai labai įtakoja svetainės iškėlimą į TOP Google.

Svetainės tekstų optimizavimas

Paieškos sistemų intelektas labai smarkiai vystosi. Taigi bandyti apeiti jų variklius paprastomis SEO paslaugomis darosi vis sunkiau. Todėl kompetentingų, unikalių ir naudingų tekstų, orientuotų į skaitytoją, o ne į paieškos robotus, buvimas yra labai svarbi svetainės administravimo dalis.

Būtina sąlyga kiekvienam interneto puslapiui yra raktažodžių buvimas, pagal kuriuos paieškos robotas „supranta“, apie ką čia kalbama. Taigi, gavus tam tikrą užklausą, šis puslapis atsiras paieškos rezultatuose.

Norint paruošti tinkamus raktažodžius, surenkama svetainės semantiką. Kalbant apie kokybiškus tekstus, verta atkreipti dėmesį ir pašalinti galimus pasikartojančius tekstus skirtinguose puslapiuose.

Atsižvelgiant į svetainės reklamavimo seo tendencijas Google ir paieškos sistemų reikalavimus, svetainės turinys turėtų būti išskirtinai profesionalus ir išsamus. Tik tokiu atveju svetainės administavimas bus iš tikrųjų kokybiškas ir sėkmingas.